Gwarancja

Zasady gwarancji:

 

Towary oferowane przez artstylmeble.pl objęte są 12 miesięczną gwarancją. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Nie dotyczy to wyrobów, przy których zaznaczone jest, iż są wykonywane na zamówienie lub w przypadku których czas dostawy podany w opisie towaru jest dłuższy niż 10 dni, nie podlegają zwrotowi.Prawo zwrotu bez podania przyczyny w terminie 10 dni nie dotyczy Klientów dokonujących zakupów na rzecz prowadzonej działalności gospodarczej. Jeśli zwrot nastąpi w przeciągu tych 10 dni gwarantujemy zwrot kwoty zapłaconej za wyrób przelewem na rachunek klienta w terminie 14 dni, pomniejszonej o koszty obsługi płatności.

 

Zwracany towar musi być kompletny i nie używany oraz musi zostać zapakowany w oryginalne kartony tak jak był opakowany przez Sprzedawce. Dodatkowo do zwracanego towaru należy załączyć oryginał paragonu/ faktury VAT.

 

Reklamacje dotyczące mebli należy składać na piśmie, w którym powinien się znaleźć dokładny opis występującej wady. Mając na celu sprawne wykonanie naprawy gwarancyjnej prosimy o przesłanie zdjęć wadliwych elementów na e-mail: meble@artstyl.kki.pl

 

W przypadku zwrotu towaru należy odesłać go na adres właściciela sklepu artstylmeble.pl Koszt przesyłki zwracanej ponosi Kupujący. Informujemy, iż przesyłki za pobraniem nie będą odbierane.

 

Uwagi oraz reklamacje przyjmowane są drogą mailową pod adresem meble@artstyl.kki.pl

 

Reklamacji nie podlegają:

Meble oraz pozostałe produkty z wadami jawnymi, widocznymi w dniu zakupu.

Nierównomierne wybarwienia wynikające z naturalnych właściwości drewna.

Naturalne wady granitu, marmuru takie jak mikropęknięcia widoczne w dniu zakupu.

Uszkodzenia powierzchni mebli spowodowane używaniem silnych środków chemicznych.

Naturalne zużywanie produktu i jego wyposażenia takie jak zarysowania, uszczerbienia.

Uszkodzenia powstałe w trakcie transportu na zlecenie klienta przez firmę spedycyjną.

Uszkodzenia spowodowane niewłaściwym montażem i ustawieniem mebli, w przypadku samodzielnego montażu.

 

Reklamacja powinna zostać zgłoszona w ciągu 14 dni od stwierdzenia wady produktu.

 

Reklamacja będzie wystawiana na podstawie dowodu zakupu. Klient zostanie poinformowany telefonicznie bądź mailowo i wyniku zgłoszenia reklamacji.

pixel